مـــــــــــــــــــا مـــــــــــــــا حـــــــــــــنـــــــــــــــين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـــــــــــــــــــا مـــــــــــــــا حـــــــــــــنـــــــــــــــين

معلومات عنك انت متسجل الدخول بأسم {زائر}. آخر زيارة لك الخميس يناير 01, 1970. لديك0مشاركة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتديات ماما حنين ترحب بكم ونسعد بوجودكم معنا في المتنتدى شارك وتفاعل وكن الافضل بين الاعضاء ولاتبخل علينا بمقترحاتك من خلال هذا الرابط

لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ماما حنين
حــــنـــونــــة
حــــنـــونــــة
ماما حنين

لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Empty
مُساهمةموضوع: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالخميس أكتوبر 18, 2012 12:34 pm

السلام عليكم ورحمة الله

معكم خبيرة اعشاب بفضل الله خبره تفوق السبع سنوات اى حد عنده مشكله مرضيه
ومش لاقلها حل مع الادويه الكميائيه تعالى وهتلاقى اى شىء هنا ان شاء الله
اسالى وهجاوب عليكى يا قمرايه

معلومه بسيطه\\ الادويه الكميائيه بتعالج على المدى القصير مع العلم انها تترك اثار جانبيه اى تعالج شىء وتضر اشياء وهذا بالنسبه للمفعول السريع

اما الاعشاب \\تعالج على المدى البعيد ولكنها تاخذ فترة لانه علاج نهائى بلا رجعه وتكون فترة العلاج حوالى 3 ااشهر والميزه هنا انها تعالج امراض كثيره فى الجسم انتى لا تدرين بهو العلاج ابدى باذن الله وليس مؤقت بمجرد التوقف مثل الادويه الكميائيه

]لو عاوزه اى شىء لطفلك او ليكى او لزوجك اى مرض لقدر الله او نصيحه انا تحت امرك ولكن ارجوا دعوه من القلب بظهر الغيب ان ربنا يشفى ولدتى هتقلولى اما انتى خبيرة اعشاب ولدتك مخفتش ليه هقولكم بكل بساطه ان ولدتى عندها عرق النسا وانزلاق غضروفى اعزكم الله وشفاها اللهم امين لو تسمعوا عنه والعلاج الوحيد ليه الية شاة اعرابيه يعنى انثى الخروف بس متربيه فى الصحراء على اكل الاعشاب واحنا هنا فى القاهره ؟؟!! بكل اسف لو اعرف فين والله اسافر واجيب لها على العموم ان فرج الله لقريب انا رغيت كتير اوى يلا يا قمرات اللى عاوز يسال انا تحت امره فى اى شىء واللى حابب يتصل برضه تحت امره ويسال عن اى شىء هو عاوزه والرقم فى التوقيع بتاعى01117558689 والاتصال من الساعة 3 عصرا حتى 10 مساء

عدل سابقا من قبل ماما حنين في الأحد أكتوبر 21, 2012 8:21 pm عدل 1 مرات
بجية

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالخميس أكتوبر 18, 2012 2:06 pm

السلام عليكم
انا شاركت الان في منتداكي علنا نجد ضالتنا وجزاكي الله الف خير على موضوعك واكيد احنا استفدنا كتير من وصفاتك جميعها
حبيبتي انا عندي مشكلة هرمون الحليب من 6 اشهر تقريبا و الدكتورة اخبرتني انو لا يمكنني الحمل الا اذا راح الحليب خالص
ارجو منك ان تدليني على الوصفة المضمونة وجزاكي الله كل خيير
بوركت حياتي وثبت الله حملك وجعله من الصالحين
ماما حنين
حــــنـــونــــة
حــــنـــونــــة
ماما حنين

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالخميس أكتوبر 18, 2012 4:08 pm

بجية كتب:

السلام عليكم
انا شاركت الان في منتداكي علنا نجد ضالتنا وجزاكي الله الف خير على موضوعك واكيد احنا استفدنا كتير من وصفاتك جميعها
حبيبتي انا عندي مشكلة هرمون الحليب من 6 اشهر تقريبا و الدكتورة اخبرتني انو لا يمكنني الحمل الا اذا راح الحليب خالص
ارجو منك ان تدليني على الوصفة المضمونة وجزاكي الله كل خيير
بوركت حياتي وثبت الله حملك وجعله من الصالحين
اهلا وسهلا بيكى يا قمر شرفتينى طبعا ونورتى المنتدى كله
اولا بالنسبه لهرمون الحليب ابعدى عن شرب الحلبه والشمر واكل الحلاوه لانها بتزود هرمونات الحليب واشربى مرمريه وبردقوش مرتين باليوم ملعقه خفيفه جدا منها بعد نقعها فى الماء المغلى وبعد ان تشفى باذن الله بلغينى عشان اقولك وصفه لتنشيط المبايض
بجية

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالخميس أكتوبر 18, 2012 8:23 pm

جزاكي الله الف خير ومشكورة عشان الرد السرسع وانت عودتينا دايما باستجابة النداء مهما كان
ان شاء الله تكون كل ناس العالم مشتركة في هذا المنتدى الرائع وانا شخصيا مكنتش عارفاه لولا تنبيهك ليا
بالنسبة للوصفة انا فعلا بشرب مرتين باليوم الميرمية والبردقوش من شهر جويلية
ومش عارفة ليه مش جايبة نتيجة كمان الحمل مافي مع انو لا اعاني من اي خلل وانا ام ل:3 بنات ما شاء الله الله يباركلي بيهم يعني انا حاملة ل3 مرات
والله ها الموضوع تاعبني
وجزاكي الله كل خير لو في وصفة سريعة حياتي
اللهم ثبت حملك وتقومي بالسلامة
ماما حنين
حــــنـــونــــة
حــــنـــونــــة
ماما حنين

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 19, 2012 10:53 am

بجية كتب:
جزاكي الله الف خير ومشكورة عشان الرد السرسع وانت عودتينا دايما باستجابة النداء مهما كان
ان شاء الله تكون كل ناس العالم مشتركة في هذا المنتدى الرائع وانا شخصيا مكنتش عارفاه لولا تنبيهك ليا
بالنسبة للوصفة انا فعلا بشرب مرتين باليوم الميرمية والبردقوش من شهر جويلية
ومش عارفة ليه مش جايبة نتيجة كمان الحمل مافي مع انو لا اعاني من اي خلل وانا ام ل:3 بنات ما شاء الله الله يباركلي بيهم يعني انا حاملة ل3 مرات
والله ها الموضوع تاعبني
وجزاكي الله كل خير لو في وصفة سريعة حياتي
اللهم ثبت حملك وتقومي بالسلامة
اى عشبه محتاجه الصبر ودى افضل شىء وهحاول ادورلك بس استمرى عليها باذن الله هتجيب نتيجه لان شغلتها الاساسيه انها بتنظم الهرمونات وانتى هرموناتك مش منتظمه يا قمر طبعا متنسيش الاستغفار الكتييييييييييييييييير بجد سحر والله
بجية

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 19, 2012 4:54 pm

جزاكي الله كل خير
ربنا ما يحرمنا من عطائك وخبرتك
عندي طلب لو ممكن
ايش رايك انك تغيري خلفية المنتدى وتعملي كده لون زاهي عشان ينور الصفحات
تقبلي جراتي ويبقى راي مجرد اقتراح
وان شاء الله يتطور منتداكي وانا عن نفسي راح اعملك دعاية لجميع معارفي
ماما حنين
حــــنـــونــــة
حــــنـــونــــة
ماما حنين

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالسبت أكتوبر 20, 2012 9:55 am

بجية كتب:
جزاكي الله كل خير
ربنا ما يحرمنا من عطائك وخبرتك
عندي طلب لو ممكن
ايش رايك انك تغيري خلفية المنتدى وتعملي كده لون زاهي عشان ينور الصفحات
تقبلي جراتي ويبقى راي مجرد اقتراح
وان شاء الله يتطور منتداكي وانا عن نفسي راح اعملك دعاية لجميع معارفي
انا معنديش اى مشكله يا قمر اختارى اللون اللى يعجبك واعملهولك فورا انت تامر يا جميل انا بتقبل الاقتراحات بصدر رحب ولو ليكى اى راى اخر لتطوير المنتدى انا معاكى ويشرفنى انك تمسكى الاشراف العام لو تقبلى ذلك
ماما حنين
حــــنـــونــــة
حــــنـــونــــة
ماما حنين

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالسبت أكتوبر 20, 2012 9:57 am

بس اتمنى يا قمر انك تختارى صوره رمزيه ليكى عشان شكل النتدى يكون جميل
بجية

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالسبت أكتوبر 20, 2012 2:04 pm

ماما حنين كتب:

الله شفتي الجمال
والله اصبح زي الوردة المفتحة
بالنسبة للصورة انا معلرفتش اعدل اختياراتي وبجد معرفتش
بالنسبة للاشراف دا شرف لي والله بس والله العظيم معرف حاجة عن الكمبيوتر لا اعرف اضافة صور ولا اكتب مواضيع ولا اي حاجة من دول
بس انا حقولك عن اي اقتراح يزيد في المنتدى ويخليه اول واكبر منتدى في العالم العربي

معلش حبيبتي حتعبك معايا :انا عندي في وجهي حبوب لحمية مكنتش في من قبل بس بدات تزيد يعني زي الزوائد اللحمية مش كبيرة ومش راضية تروح خالص وهي ليست بالنقط السوداء [b]
وكمان البقع البنية
ياريت تقوليلي اتخلص منها ازاي والله شوهت منظري جدا
//مزيدا من التالق والازدهار حياتي
[i]
ماما حنين
حــــنـــونــــة
حــــنـــونــــة
ماما حنين

مُساهمةموضوع: رد: لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل   لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل Icon_minitimeالسبت أكتوبر 20, 2012 8:01 pm

بجية كتب:
ماما حنين كتب:

الله شفتي الجمال
والله اصبح زي الوردة المفتحة
بالنسبة للصورة انا معلرفتش اعدل اختياراتي وبجد معرفتش
بالنسبة للاشراف دا شرف لي والله بس والله العظيم معرف حاجة عن الكمبيوتر لا اعرف اضافة صور ولا اكتب مواضيع ولا اي حاجة من دول
بس انا حقولك عن اي اقتراح يزيد في المنتدى ويخليه اول واكبر منتدى في العالم العربي

معلش حبيبتي حتعبك معايا :انا عندي في وجهي حبوب لحمية مكنتش في من قبل بس بدات تزيد يعني زي الزوائد اللحمية مش كبيرة ومش راضية تروح خالص وهي ليست بالنقط السوداء [b]
وكمان البقع البنية
ياريت تقوليلي اتخلص منها ازاي والله شوهت منظري جدا
//مزيدا من التالق والازدهار حياتي
[i]
تسلمى يا قمر على زوقك ولسه المنتدى تحت التعديل باذن الله يكون افضل وبالنسبه للذوائد اللحميه دى اولا متلعبيش فيها خاااااااااااااااااالص ودى لزملها ليزر يا قمر

لوجه الله اللى عنده اى سؤال يخص الامراض والتجميل بالاعشاب يتفضل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مركز ادم وحواء للتجميل بالاعشاب وللعرائس؟؟فرصة العمر
» ازاى تعرفى اللى ادامك من ملامح وجهه
» موسوعة الحديث الشريف كاملة جميع احاديث النبي صل الله علية وسلم